mandag 14. januar 2013

Fin søndag :)


Vi hadde en nydelig vinterdag her på Sørlandet i går, og den måte selvfølgelig nytes :) Mannen  i huset og eldstedatter tok med seg Turbo og dro på heia, mens jeg og Siv Irene tok med oss Kaizer og Bamse og kameraet i skogen rett ved huset :) Hundene koste seg med å finne godbiter og løpe på skaren en lang stund, mens vi koste oss med kameraet :) Kaizer fryser fort, så han måtte ha genser på, mens Bamse fikk refleksvest på så han ikke skulle forsvinne for meg. Han har nemlig en tendens til å utforske kriker og kroker på egenhånd, og han er ikke så lett å få øye på når han er nesten like hvit som snøen :)

 
Slik så bekken like ved huset vårt ut i går :) For noen kunstverk naturen kan lage :)
 
 
Det hang små søte istapper fra greinene på trærne også :)

 
Ingen søndag uten hobby, og i går fikk jeg ferdig ei lue og leggvarmere som jeg har tenkt å gi til ei skjønn lita jente jeg kjenner :) Garnet jeg har brukt, er hentet fra garnlageret mitt, et nøste Big delight fra Drops. Har pyntet med hjerteknapper som er kjøpt hos Stoff og Stil.
 
 
Ønsker dere alle en fin mandag :)
Klem

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine og søte hunder dere har.
Bildene fra bekken er helt nydelig, flotte kunstverk ja.

God ny vinter uke til deg og hundene
May Brit

Marit.

kiwimeskreations sa...

Oh what fun you must have had in the snow with the dogs.
I love your photography, and the stream photos look amazing!!
The knitting looks so warm and very pretty.
Blessings
Maxine

Malys krok sa...

Så fint å se de søte hundene deres! Kjempefine er de! Stilige isbilder også!

Den fine lua og leggvarmerne ser flotte ut. Den jenta som får dette blir sikkert glad, og veldig fin i antrekket! Nydelige farger!
-Margit-