søndag 7. april 2013

Konfirmantkort og egendesignet duk :)



I formiddag koste jeg meg med å lage dette konfirmantkortet. Papirene er Tim Holtz design, stemplene er fra Kort og Godt og Tim Holtz, forskjellige dies fra Spellbinders og Marianne design. Jeg har også pyntet hjørnene med brads, men jeg husker ikke hvor de er kjøpt. Den lille charmen er kjøpt på Hobbyhimmelen. Har også brukt litt av en gammel bokside både bak tag`en og til de to fuglene.

 
 

 
Kortet mitt blir med på disse utfordringene:
scrapalong - konfirmasjon
vintage udfordring - bruk en fugl/fuglebur
kort o mania - vintage
card and scrap - bruk brads
papirdokkene - alt er lov
nordsalten-hobbyklubb - bruk puncher/dies
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Så har jeg heklet duk til mine to døtre som de kan ha på stuebordet der de bor :) Mønsteret har jeg tegnet selv. Det måtte jo selvfølgelig bli hjerter, for jentene er både mine hjertebarn og hjertevenner :) Duken er heklet i Cotton nr.8 fra  danske Hjertegarn. Jeg har aldri heklet i dette garnet før, men likte det veldig godt :) Jeg fant det i butikken til min nabo Gitte, og du kan se mer på facebook siden hennes Gitte`s Garn.
 
 
 

Denne duken skal være med i utfordringen hos Pinnekroken hvor utfordringen i april er vennskap, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre vennskap enn det jeg har med mine to jenter  <3

Ønsker dere en fin søndag kveld, og en fin ny uke :)




 
post signature




9 kommentarer:

Jorill sa...

Et skikkelig stilig guttekort!
Så søte og fine duker du har heklet også:)

Fin kveld til deg!
Klem, Jorill

Jytte sa...

Flot herrekort med super lækkert stempel.

1000 tak for ar du deltager i Vintage Udfordring.

Klem Jytte, DT :)

enel sa...

Nydelige duker! Heldige døtre du har <3

Takk for at du deltar i Pinnekrokens aprilutfordring Vennskap!

Hilsen Eirin
Pinnekroken

Sylvia sa...

Nydelig kort(og duker) du har laga:-))Flott bruk av utstansere.

Takk for at du scrapper med Nordsalteen Hobbyklubb.

Sylvia

kiwimeskreations sa...

What a beautiful card - I love the subtle colours and texture.
The cloth that you designed and crocheted for your daughters is beautiful - we call that a table runner :-)
Blessings
Maxine

Filharmonica sa...

Nydelig konfirmasjonskort - og lekker duk! Tusen takk for at du deltar hos Vintageutfordringen :-) DT Heidi

nedergaard ( Lissy ) sa...

Lækkert konfirmations kort i fine blå farver og så flot med slipsen

Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

Bea sa...

Herlig guttekort i flotte farger :)

Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne gangen

Klem fra Beate

Bea sa...

Og tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long også :)

Beate