lørdag 9. juni 2012

Nytt kort og ny hund:)))

Det har vært stille fra meg og bloggen min lenge nå, men nå fant jeg ut at det var på tide å komme i gang igjen. Det er ikke det at jeg ikke har laget noe altså.) Neida, jeg har laget masse kort, både til konfirmanter, dåp og bryllup. Men jeg har hatt det litt travelt, og derfor har jeg ikke lagt dem ut på bloggen. Det er jo ikke fort gjort å lage blogginnlegg:)) Og for meg er bloggen noe som jeg vil kose meg med når jeg har tid til det, og ikke noe jeg vil stresse med:))

Kortet jeg har laget i dag, er bestilt av en av kollegaene mine på jobb. Jeg har brukt digipapirer fra Bearly mine designs . De lager de nydeligste blomsterpapirer. Swirlen utenpå kortet, og fuglen på gren inni kortet, er begge fra Marianne design. Blomstene er satt sammen av noen fembladsblomster fra Nille, litt blondestoff og noen halvperler fra Kort og godt. Ellers har jeg limt på en blonde og noen blå rhinstener. Stempelet er også fra Kort og godt. Så har jeg svertet kantene med Distress ink aged mahogany.






Og kortet mitt skal få delta i disse utfordringene:

craft your days away - bingo (flowers, ribbon/lace, gems)
papiravisen - bretteteknikk
card and scrap - bruk bling
nordsalten-hobbyklubb - inspirasjonsbilde (roser)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Så må jeg fortelle at vi har fått et nytt familiemedlem, hunden Turbo. Det er egentlig min eldste datter som er den stolte eier, men jeg er heldig å få være "hundevakt" for ham ganske ofte. Så jeg føler at han er bittelitt min også:))) Så nå har Bamse og Kaizer fått seg en ny "lillebror". Men han kommer snart til å vokse fra begge to. Han er en blanding av labrador og kongepuddel, altså en såkalt labradoodle, og kommer til å bli en stor gutt:)) Han er utrolig snill, og også veldig lærevillig. Her kan dere se så skjønn han er sammen med sine nye "brødre" og eier, Bente Lill.





Så vil jeg ønske alle sammen en fortsatt fin helg:)

Klem fra

post signature

8 kommentarer:

Julie sa...

What a beautiful card!!

Thanks for joining us at Craft Your Days Away for our Bingo Challenge.

Julie xx

kiwimeskreations sa...

This is an amazing card May - thank you for sharing that and your doggy pictures.
Blessings
Maxine

nedergaard ( Lissy ) sa...

Nydeligt kort med lækre detaljer og så gennemført hele vejen. Tillykke med den lille søde vovse.

Tak fordi du har lyst at deltage i vores udfordring på Card and Scrap

Avril H sa...

Beautiful card.

Laila sa...

supert kort! rett og slett nydelige ark, og swirlsene dine er fantastiske!
takk for at du er med hos Papiravisens Bretteteknikk!

-Laila

Gunn`s Kort sa...

Så nydelig kort og så flott bretteteknikk!
Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
Klem fra Gunn

Camilla sa...

SÅ flotte farger.
Tusen takk for at du deltar hos oss i papiravisen :D

Så skjønn hund!

Anonym sa...

Love your card.
Carol O