mandag 27. februar 2012

Bursdagskort/ Birthday card:))

Jeg var ute og koste meg i det fine været vi hadde her på sørlandet i går. Først en nydelig gåtur, og etterpå tok vi ut hagestolene og satt ute og spiste for første gang i år. Jeg kunne til og med sole ansiktet litt. Det er da man virkelig kjenner at det nærmer seg vår, og det er HELT fantastisk:)))
Men jeg fikk også laget et bursdagskort  på bestiling, og det bærer nok preg av vårstemingen jeg var i:) Det går i varme pastellfarger. Jeg har brukt mitt eget digistempel som motiv, og det er  fargelagt med Promarkers. Så har jeg brukt digipapirer fra fotos vintage gratis, bølgepapp som er malt rosa, blondebiter sydd sammen til blomster som jeg har limt knapper på. En gammel kakeserviett fikk plass bak motivet. Blad/fugl-diesen er en av mine favoritter fra Marianne design. Til slutt ble navnet til bursdagsbarnet laget ved hjelp av bokstavdies fra Cheery Lynn. De er også dies jeg bruker veldig mye:)

I was outside enjoing the wonderful weather we had here in Southern Norway yesterday. First a long walk, and after that we took out the garden chairs and had lunch otside for the first time this year. I can really feel the spring is coming, and it is absolutely fantastic:))
But I managed to finish a card for a friend of mine who wanted one for her granddaughter`s birthday. I think it reflects my "spring mood" :)) It is made in warm pastel colours. I have used my own digi coloured with Promarkers. I have also used digipapers from fotos vintage gratis, a peace of paper that I painted pink, small pieces of lace that I sewed to some round flowers, and then I put on some buttons. I used a doily behind the image. The leaf/bird- die is one of my favourites from Marianne design. The name was cut out with letter dies from Cheery Lynn, also dies I use very much:))







Kortet mitt i dag skal være med på disse utfordringene/
My card will enter these challenges;

papirdokkene - pastellfarger
crafts and me challenges - shades of spring
crafty catz  - I spy....something beginning with B ( I have Bear, Bird, Bow Blue)
allsorts challenge - It`s your choice

Ønsker alle sammen en fin dag:)
I wish you all a nice day:)

 post signature

9 kommentarer:

Chrissy sa...

Gorgeous card May, love your image and colouring, love all the details, the buttons with lace are very pretty.

Luv CHRISSYxx

Linda sa...

Kjempelekkert i herlig pastell :) Skikkelig søtt kort både i utforming og farger :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

MichelleMyBelle sa...

Such a cute card. I like the banner at the bottom

Kjersti sa...

Herlig kort i lekre pastellfarger - og masse nydelig pynt!
Klem Kjersti:)

kiwimeskreations sa...

Beautiful card, May - love all the wee details you have added.
Blessings
Maxine

Mina sa...

stunning soft colours May, beautiful card and I love the banner...thanks for joining in with our Crafts and Me challenge
Mina xxx

CRAZYCRAFTSHED sa...

Hi May
A gorgeous card,thankyou for joining us this week at CraftyCatz
Hugs Dianne xx

Anonym sa...

Ohhh totally scrumptious card! Love all elements too! Perfect for our challenge this week at totally gorjuss! Thanks for playing, see you soon, Samantha :0)

Anne sa...

Herlig kort i herlige pastellfarger:) Nydelig og sart:)

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)