søndag 12. februar 2012

Anonyme timeglass nr. 3 :)

Her er mitt bidrag nr.3 til anonyme scrappere sin anonyme timeglass-utfordring. Denne ganga skulle det være hjerter og roser. Mitt kort i dag er også et hjertekort, men det åpnes i siden i stedet for i toppen. Jeg har brukt rosa og hvite papirer, og mønsterark fra Maja design. De fine hjertediesene er en del av morsdagsgaven fra min mann. Tenk, jeg fikk lov å velge hva jeg ville på Hobbyhimmelen i Kr.Sand, og det er jo en drømmegave til scrappegale damer som meg:)) Så jeg kom hjem igjen med litt av hvert:))
Jeg hadde egentlig laget et morsdagskort til min kjære mamma, men så fikk jeg så lyst til å gi henne det jeg laget i dag i stedet.

 






Jeg og min mann har feiret morsdagen sammen med foreldrene mine i huset hos mine døtre, og kost oss med hjemmelaget wienerbrød og muffins. Utenom kortet fikk mamma en blomst med et hjerte i, også laget av hjertediesene fra Spellbinders. Jeg kjøpte også nye stempler fra Kort og godt, og de brukte jeg til teksten på hjertet. Jeg limte hjertene sammen med en ståltråd i midten sånn at jeg kunne sette det ned i blomsten:)




Ønsker dere alle sammen en fin kveld:)
Klem fra

post signature

5 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Eit nydelig kort til mor :) Dei dies'a e verkeleg flotte.
Og for ein snill mann du har som tenker i dei kreative baner ♥
Ha ein fin *resten-av-morsdags-kvelden*

kiwimeskreations sa...

Oh May I love all the detail on your creations - especially on the inside of your cards.
The plant looks beautiful too.
Blessings
Maxine

Melodie sa...

Really fantastic.
Hugs
Melodie

Lill Anita sa...

Så nydelig dette korte var.
tenkte din mor ble gald da hun fikk dette.
Ha en fin dag
Klem :)

Teresa sa...

Beautiful!