fredag 11. november 2011

Min gevinst:)

Jeg var så heldig at jeg vant oktober-utfordringen hos kortgleder, og her er gevinsten min:

I was so lucky to win at kortgleder`s challenge in October, and this is what I got:


Så mye fint, og jeg ble så glad:)) Her er det første kortet jeg laget med de nye tingene. Motivet er fargelagt med akvarellblyanter som vanlig:) Bak har jeg brukt en bit gullstoff som egentlig skal brukes til bordpynt, men jeg synes det er kjempefint å bruke på kort. Jeg har brukt de nye Nellie- diesene til å lage blomstene med, og jeg bare vet at den knappe-diesen innerst i midten blir min nye favoritt :))) Jeg har brukt Distress aged mahogany rundt kantene, og pyntet med Stickles gold. Stempelet inni er fra kortoggodt.

And this is my first card using my new stuff:) I coloured the image with watercolour pencils, and used some Distress aged mahogany and Stickles gold:)





Legger kortet inn til disse utfordringene/ Entering these challenges:

kortgleder - julekort, ikke firkantet
papiravisen - julestemning
allsortschallenge - anything but square
scrappekammeret - minst to knapper


Så vil jeg ønske alle sammen en fin fredag:))
Klem
post signature

10 kommentarer:

Chrissy sa...

Congratulations on your win...lovely goodies...gorgeous card, love the shape and the netting, and very cute image.

Luv CHRISSYxx

Jill sa...

Nydelig kort og så herlig og vinne en så flott premie :)
Takk for at du deltar hos Allsorts denne uken og lykke til
Klem fra Jill

Bodil sa...

Kjempeflott julekort, så koselig motiv.
Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

Teresa sa...

Congratulations! Great work, too!

Mummylade sa...

This is such a sweet creation. Thank you so much for participating in our challenge at Allsorts this week and good luck!

kiwimeskreations sa...

Congratulations on your win - Love your new creation - it is beautiful.
Blessings
Maxine

Linda sa...

Søtt motiv og så lekker form på kortet :)

Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

Yvonne sa...

Så søtt kort du har laget her! Skjønner at du digger den knappedien, for de knappene var utrolig søte.
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Cathrines-creative sa...

Gratulerer med premien sist.
Kjempelekkert kort, morro å se tingene i bruk;-)

Takk for denne gangens deltagelse hos Kortgleder

Cathrine

Merethe sa...

Så søtt julekort.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Klem fra Merethe